Hoe gebeurt de sleuteloverdracht?
Je kan je huissleutel aan onze oppasser overhandigen tijdens het kennismakingsgesprek. We
Kwantakosta?
Op onze ‘prijzen’ pagina vind je een overzicht van al onze
Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?
Tijdens drukke periodes hebben onze oppassers soms een volle agenda. Daarom is
Wanneer contacteert de oppasser mij?
Na het online reserveren zit jouw huiswerk erop en hoef je zelf
Bij het online reserveren krijg ik een boodschap te zien dat ik eerst contact moet opnemen. Waarom is dit?
Sommige postcodes hebben geen vaste oppasser. Als er een aanvraag binnen komt
Ik wil een reservering maken voor volgend jaar, kan dit al?
Ja, dat is uiteraard geen probleem. Je kan een boeking steeds annuleren
Mijn reis werd geannuleerd door het Corona virus, hoe annuleer ik mijn reservering?
Annuleren omwille van COVID19 kan op eender welk moment. Je ontvangt van
Kan ik een reeds gemaakte boeking annuleren?
Absoluut, u kan steeds uw boeking annuleren. Om te annuleren volstaat het
Hoe verloopt het proces na mijn reservatie?
Onze verantwoordelijke medewerker komt na reservatie bij jullie langs voor een kennismakingsgesprek.
Kan ik ook telefonisch een boeking doen?
Dat kan. Als je het hoofdkantoor belt, krijg je Cathy of Joëlle
Hoe kan ik reserveren?
Je kan 24/24 online reserveren via ons boekingssysteem. Dit kan door bovenaan